Jobberbjudande till stans grymmaste


Jag älskar att det fortfarande kommer upp nya bilder från studentdagen på Facebook. Det gör att dagen inte försvinner så fort. Åh, jag vill ta studenten igen. Nåväl, nu är jag vuxen. På tal om det fick jag ett jobberbjudande här om dagen. Inte illa pinkat med tanke på alla stackars satar som rusar runt och letar efter jobb, och här sitter jag på rumpan och har sommarlov och jobben bara ramlar över mig. AZUM!

Dagens planer består närmast av en dusch och en väldig massa shampo. Sen blir det nog oxfillé buffé. Har ni hört så fint, mums. Oxfillé och potatisgratäng buffé med vin. Hoppas på att avnjuta den med killarna, min älskling och hans andra hälft. Eller fjärdel kankse. En förklaring krävs. Min kärastes bästa vän brukar alltid kalla mig hans bättre hälft. Mycket bra smeknamn. Här om dagen när jag satt med bästa tjejen sa han hälsa din anda hälft och syftade på henne. Han ändrade sig sen till min andra tredjedel. Men eftersom att även dessa två killar sitter ihop får vi väl alla vara fjäredelar. Hur som helst är jag den bästa. Mohaha. Nu till duschen.

Puss och Kram, Louise

Kommentarer
Postat av: Taghrid

Tack sötnos och grattis till studenten!

2010-06-18 @ 19:34:32
URL: http://taghridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0