Jaha, och nu då?


Skapligt trött efter att ha festat i två veckor och speciellt i 24 timmar. Igår åkte jag ut till pappa igen och tittade på alla fina presenter och blommor jag fått. Lunchade på alla de goda resterna från studentdagen och myste i solen. Jag och mamma gjorde ett snabbt besök hos morfar och berättade om allt sen åkte jag hem och somande klockan 8.

Snacka om trött tjej. Idag väckte pappa mig vid 9 och tyckte att jag hade sovit klart. Det blev väl lagom, 24 timmar fest och 13 timmar sömn. Har lunchat på rester även idag med nu tror jag bestämt de är slut. En tårta är däremot kvar. Funderar på att bjuda över mina bästa vänner på lite firande, de som inte kunde komma för att de hade egen student. Så de kan få sig en bit av min fina mösstårta. Sa jag att den ser ut som en studentmössa?

Snart har nog alla laddat upp sina bilder på Facebook för vart man än tittar ser man mössor, härligt! Gå in där så ser ni hela dagen dokumenterad i bilder.

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=690014645&v=photos



 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0