Skara Sommarland


AAAAAH. Älskling ringde nyss och gjorde mig avundsjuk genom att berätta att vanen precis entrade Ullared. Känner jag killarna rätt så är de där inne ca 45 minuter och köper lite godis men orkar inte stå i den långa kön så de skiter i det och går ut. Men det är inte det värsta! Han berättade också att de skulle till skara imorgon och tänkte att jag kan väl komma ner och möta upp dem där. Gaaah, jag vill så jävla gärna åka till Skara Sommarland det är ju så sjukt kul där. Men inte ville Trevliga killen åka med, nej han skulle tillbaka till sin hemstad och Bästa är fortfarande i Norrland. En annan är i nått varmt jäkla land långt bort och så vidare.

Känner sådär inför att åka dit och hem själv... Javisst ja, glömde ju att jag jobbar. Måste kolla om man får ledigt också... Nåväl först hitta någon att dra med sig! Men det efter kl 1. Nu jobba. Inget sommarlov här inte för studenten 2010. P.S Min mobil har kommit! Ska hämta den efter jobbet, AZUM!

Puss och Kram, Louise




Nej det står inte anna, det står anno. Ta genast reda på vad det betyder om du inte vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0