IFK Göteborg och 1a Klass


Ännu en hotellfrukost avnjöts på lördagsmorgonen och sen gav vi oss iväg för att göra slut på de sista pengarna. Många affärer och varuhus besökte vi men vi hann inte in i många innan jag gick till Claes Olssons och köpte mig en minifläkt för 10 kr. Den gick jag sen runt med hela dagen och flaktade pannan med, mycket skönt i värmen. Var var då detta regn- och åskväder de hade varnat för sådant på tv? Inte var det i Göteborg iallafall för solen sken och vädret var kanon. Vid tre tiden hade älsklingen tröttnat på att shoppa och på nått jäkla sätt lyckades han övertala mig att slita mig från affärerna för att gå och se... Tro det eller ej. IFK Göteborg - Halmstad på Gamla Ullevi. Fotboll.

Till min stora förvåning var det inte så hemskt som jag tänkt mig. Kanske för att matchen var lite intressant oh de gjorde mål titt som tätt. Eller kankse bara för att jag åt konstant. Popcorn, korv, glass... Haha. Efter matchen begav vi oss till tågstationen för att åka hem. Det är jättemysigt att åka 1a klass faktiskt man får gratis kaffe, frukt och små chokladkakor!

Vi lämnade kanonväder i Göteborg för att åka till regn och rusk i Katrineholm. När vi kom fram kröp vi ner i soffan och såg en film innan vi somnade. Tack älskling för en kanonresa <3

Puss och Kram, Louise








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0