R.I.P Lunarstorm


Efter att ha tittar runt lite på min mycket sällan andvända bilddagbok fick jag en impuls att gå in på min lunar. Jag möts då av en stor nedräknande klocka och ett besked att Lunarstorm som troget tjänat ungas behov att träffa nya människor nu ska läggas ner. Jag och lunar haft haft ett par riktigt goda stunder tillsammans för många år sedan och det är inte utan att jag kommer sakna det lite. Mitt mycket speciella band till sajten blir inte svagare av att det var på en presentetion på Lunarstorm som jag och min underbara älskling en gång visade för alla att vi var ett par. Det var tider det!

Puss och Kram, Louise

Kommentarer
Postat av: hanna

oj, rip lunarstorm^^

2010-07-08 @ 15:49:45
Postat av: Louise Olsson

I know :(

2010-07-15 @ 11:45:31
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0