Redaktionsliv. Igen.


Nu sitter jag åter igen på redaktionen. Jag riktigt stormtrivs med mitt jobb. Vara lite innovativ, coacha andra ungdommar, komma med ideér och såklart, sitta vid min nya dator.

Jag har gjort en mycket spännande och impulsiv dumdristig sak. Haha, som alltid när jag gör något då. Jag har köpt en ny mobil från blocket. Mådde gudarna vara med mig nu så det blir bra det här. Hur som helst är det min älsklingsmobil som varit borta ett år. Äntligen har jag bestämt mig för att köpa en ny. Eller ja, begagnad då. Hihi.

Har suttit i många dagar och bläddrat igenom mina studentbilder för att försöka välja ut 10 stycken. Mycket svårt är det må jag säga. Vill gärna ha allihop, haha. Solen gick precis i moln så nu känns det lite bättre att sitta inne. Ikväll blir det party med Bästa och Trevliga killen, sen Harrys. Har lite beslutsångest om jag ska köpa en sjukt snygg klänning som jag hittat men ansåg aningen för dyr. Fanns bara en kvar i min storlek så jag får bestämma mig snabbt. Får se hur det blir, tycker den är för vintrig att ha idag i vilket fall men... Det är ju sååå snygg, suck.
Dagens I-lands problem.

Puss och Kram, Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0