Fotbollsöl och cykelbyxor


Gårdagskvällen spenderades hon mormor och morfar med hela familjen. Vi grillade god mat, åt massa god efterrätt och tittade på fotboll. Nåväl, morfar och morbror tittade på fotboll. Jag såg målet, det räcker. För att inte glömma den fantastiska fotbollsölen. En sån måste man ha till varje match! Hade en photoshoot med morbror också, mycket stilig karl det där.

Har införskaffat två par nya cykelbyxor, AZUM! De börjar komma ut i butikerna nu, älskar att jag i princip var först med dem. Imorse gjorde jag nått som jag inte trodde man gjorde på sommaren. Jag duschade hett. Så tidigt som jag gick upp höll jag på att frysa rumpan av mig så en het dusch fick det bli. Känns långt borta nu när man sitter på en varm redaktion. Idag kommer älskling hem, längtar.








Kommentarer
Postat av: mamman

Inget foto på efterrätten?

2010-07-08 @ 11:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0