Ett kärt återbesök


Efter den supergoda pizzan ställde jag mig hör och häpnad och började sortera i min garderob. Nu har jag faktiskt gått igenom hela och oj vad kassar som ska till myrorna. Jag sörjer lite men gammalt måste ut för att få plats med nytt. Egentligen är det väldigt fina plagg och mycket av det skulle gå att sälja men jag har inte ork eller tid till det.

Mitt i stöket plingade det på dörren och jag fick ett kärt återbesök. Lite fika och mys och flickan berättar att hon ska lämna mig en vecka och åka till Skåne. Inte kul att jag måste jobba och inte kunde följa med. När vi ska skiljas åt igen efter den snabba visiten står vi och funderar över om vi verkligen inte setts sedan studenten? Kan det vara så länge sedan. Hennes pojkvän suckar och berättar för oss att vi spenderade midsommar tillsammans varpå vi båda börjar as garva.

Nu borde älskling ringa vilken sekund som helst. Det ska bli grillkorv hos pappa och sen dans i Broby. Haha, ja jag får berätta mer om det senare.

Puss och Kram, Louise



Bildbevis från Midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0