Dans i Broby


Fick en bra start även på denna dagen med lite kesella och yoghurt, fantastiskt gott. Igårkväll åkte jag och mamma med mammas kusin och hans sambo som är från Tyskland ut till Broby. Vi ville visa något som var typiskt svenskt och tänkte vad kan vara bättre än en lantlig dansbana med bugg och foxtrott? Bugg finns nästan bara i Sverige, visste ni det?

Hur som helst så var det riktigt kul att få svänga loss faktiskt, det var ett tag sedan jag buggade. Hittade min gamla dansinstruktör där som tog mig med på en svängom. Blev sedan uppbjuden av en stilig herre som var minst två meter lång, tackade nej och fick sedan så dåligt samvete så jag fick gå tillbaka och acceptera dansen.

Drog upp både kusinen och hans flickvän på buggolvet och de klarade det galant för att aldrig sett något liknande förut, haha. Det var en fantastiskt rolig kväll faktiskt och den får nog banne mig ta och göras om. Ska nog släpa ut Bästa nästa tisdag tror jag!

Puss och Kram, Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0