Är det lördag idag?


Dagen har jag spenderat med min mor. Vi har köpt 15 liter jordgubbar, varit hos mormor och morfar, matat djur och badat. Vi är nämligen husvakt åt Bästas familj och matar fiskar och katter OCH badar i sjön och ligger i solstolarna. Mycket mysigt och skönt speciellt efter gårdagen.

Vilken gårdag det var sen. In i dimman sa han och det tog vi fasta på. Under kvällen hinner jag både med att ligga under bordet, göra kullerbyttor i sängen, dansa på Harrys och äta stekt potatis. En mycket lyckad kväll. Dock var morgonen lagom lyckad för stackars Bästa som gick upp 5 för att åka till Norrland. Hon får skylla sig själv om hon åker ifrån mig, mohaha.

Mamma sa att hon var sugen på hamburgare så jag sa att då får hon skynda sig för McDonalds stänger om 5 minuter. Sen kom jag på att det gör det ju inte för det stänger ju 3. Är det lördag idag, utbrister jag. Vad gör jag då här? Haha, bra koll man har alltså. Har ätit pizza och kollat på 3 filmer i rad, en mycket skön lördagkväll.

Puss och Kram, Louise



Åsnan - Jag skiter fullständigt i att det är du som är körskoleläraren! Du ska inte bestämma om jag ska svänga höger eller vänster! Just nu sitter vi här och det fortsätter vi med! Så enkelt är det!

Anledningen till att de flesta åsnor inte tar körkort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0