Allsång på Stora Djulö


För tredje gången i rad startade jag dagen med en kesellafrukost. Fick en fantastisk förmiddag tack vare det, men nu börjar det kurra i magen. Slutar om en timme då ska jag hem och kräva mamma på mat. Har fått jobba extra hårt idag med min små sommarjobbare som varit så larviga hela dagen. Väx upp!

Igår förgylldes kvällen av ett besök på Stora Djulö med mamma, tyskarna, Bästa och hennes päron. Som alltis var Gabriel Forss klädd i något färgglatt och eftersom att vi redan förra gången konstaterade att han var lik "trevliga killen" tjöt vi som bara den när vi igår såg honom göra partyfingret på scen. Partyfingret är trevliga killens grej. En gigantisk hoppborg kantade bänkraderna och jag kunde bara inte hålla mig ifrån den. Underbert.

Ikväll ska vi iväg till mormor och morfar för en sista kväll med våra tyska gäster. Det blir grillning av kyckling och haloumi, mums! Bästa ska kika förbi en liten stund innan det för att leka. Nu jobba.

Puss och Kram, Louise









Fina bilder med mobilkameran på Bästa som sjunger boomerang i micken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0