Vackra Vita Vintervärld


Det finns dagar då jag skulle vilja kasta ut bebisarna genom fönstret för att de är så omöjliga med det är inte ofta. Varje dag visar de hur otroligt omtänksam och snäll man kan vara tillochmed när man är 1 år gammal! När ena bebisen gråter och är ledsen har jag sett hur den andra tar ut nappen ur munnen och räcker över den (Hon kanske bara var trött på skrikandet men ändå, gullig gest). Ungen på 4 år är ofta ett envist litet monster men när den ungen är snäll, då är hon så otroligt fin. Tar hand om sina småsyskon, hjälper till med allt och kan komma med en kommentar så man bara vill krama om henne. Nyss sprang hon in i mitt rum och frågade om jag kunde hjälpa henne att packa in mammas julklapp. Det var en teckning som hon limmat fast en ballong på samt två färgpennor. Jag tror lilla mamma blir jätteglad.

Jag älskar alla mina tre små monster så mycket och jag är så glad att jag ska vara här i 8 månader till. Jag älskar lilla mamma och lilla pappa (fast att han är rätt lat, det är ju jag med) och lilla mormor och lilla moster. (Alla ÄR faktiskt väldigt små, utom lilla pappa kankse.) Det ska bli så roligt att få fira jul här med alla och uppleva en helt ny tradition. Nu kom julkänslan. Sjukt mycket snö, mysiga ljus överallt, glögg, julgran och paketinpackning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0