What would you ask if you had only one question?


Totalt mör är jag, inte i kroppen (pfft skulle jag röra mig?) utan känslomässigt. Har lyssnat på en jättefin verition av låten One of us på youtube fem gånger nu samtidigt som solen bränner in genom fönstret och den nyfallna snön på taken gnistrar och nästan lyser. Det är så vackert att titta ut från 5e våningen när man ser blå himmel, sol och kritvit snö på hustak och träd. I bakgrunden skymtar en snötäckt skyline och jag kan inte låta bli att känna mig lycklig. Det ända som skulle göra detta ännu bättre var om jag kunde gå utanför dörren och trampa i skidorna på toppen av en lång backe. Skidåkning är fan det bästa som finns!




Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Fin blogg! =D

2010-12-17 @ 22:44:22
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0