Allt har två sidor, trosor kan man vända ut och in


Egentligen borde jag sova nu, och det ska jag också, snart. Jag var bara tvungen att skriva ner en viktigt sak så jag inte glömmer det och vad är bättre än att skriva det här i bloggen? Då kan ju alla ni 3 som läser den påminna mig! Man får inte vara dum. Jag har nu bokat hemresa 12e januari 2011, det är en onsdag, och hemresa söndag 16e januari samma år. Tanken är att jag ska ta med mina skidkläder tillbaka vilket kommer göra att väskan blir smått full. Det betyder i sin tur att jag knappt får ta med mig något hem - alltså har vi ett problem. Ett par jeans duger i 4 dagar, trosorna kan jag vända ut och in... haha nej nu skojade jag allt. Men det första är ju sannt. Problemet är ju detta med utgång, då vill man ju gärna ha ett par finskor med sig och kankse en något finare överdel. Tankarna går om det är något av det jag lämnat hemma och nu vill hämta som kan fungera som partytopp... Det löser sig, nu har jag ju skrivigt ner detta viktiga! Mamma, när du har tid tar jag gärna en diskution om hur mycket ett par termobyxor väger?!




Säsongens första snögubbe. Det syns inte men hon har örhängen.

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-22 @ 16:12:56
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Nicke

Du kan hoppa över utgång! Ha en ingång hos mig istället :)

2010-12-23 @ 10:49:59
Postat av: Louise Olsson

Postat av: Nicke ;) älskar dig så mycket

2010-12-23 @ 20:46:42
URL: http://tutolsson.blogg.se/
Postat av: jessica

en sån söt snögubbe! :D

2011-01-01 @ 21:38:28
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0