PIP 2010


Regnstänk, moln och inte en skymt av solen. Vad hände med det fina vädret? Det var iallafall bra väder för städning och packning. Sjukt vad mycket gamla minnessaker man har som tar 100 år att packa ner för att man måste titta på allt och läsa allt och bläddra i allt. Trots det han jag med en liten fika med mamma också och köppte två mysiga stora stickade tröjor på stan.

Kom på att jag har ju inte skrivit så mycket om PIP ännu. Det måste göras. Vi hade en fantastisk vecka, jag och Bästa, och nästa år blir det återbesök. Tältet höll torrt nästan hela veckan och ingenting blev stulet, haha. Vi fick några kanondagar i solen och några regniga busdagar. Vi han med att se bland annat The Ark, The Sounds, The Hives, Timo Räisänen, Kalle Baah, Hästpojken, Lillasyster m.fl.

Lillasyster var för övrigt det sämsta och mest idiotiska påhitt jag hört i hela mitt liv och de borde inte ens få kalla sig ett band. På festivalområdet fanns också mycket annat kul. Jag åt langos för första gången, tatuerade in YNWA på armen och köpte svindyra nötter i öltältet.

Kvällen ska från och med nu spenderas med älsklingen. Vi ska laga mat och titta på film, MYS!

Puss och Kram, Louise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0