Nyfiken


Jag är himla nyfiken på vilka som egentligen läser min blogg. Vissa vet jag, exempelvis mamma som är så duktig på att komentera (hjärta dig mamma), men ni andra? Skulle inte ni som läser kunna lägga en liten kommentar och skriva vilka ni är? För några dagar sedan hade jag faktiskt 48 unika läsare en dag, haha inte dåligt! Igår var det bara 29 men ändå bra, haha. För att kommentera trycker man helt enkelt på kommentera och skriver en kommentar. Himla bra. Tack på förhand!

Puss och Kram, Louise



Lookin' for you - En av favoriterna från skoltiden.

Kommentarer
Postat av: Carro Forss

Jag tittar in här rätt ofta;) Roligt att du uppdaterar så ofta, sedan är det alltid kul att läsa om utlandsäventyr haha. Frankfurt är en grym stad! Har bara varit där en gång, på Musikmesse, men älskade den. Det låter som att du trivs, hoppas det fortsätter lika bra! Kram=)

2010-08-25 @ 22:27:12
Postat av: mam

Men tänk om man vill läsa i smyg då???

:D

Love you!

2010-08-26 @ 13:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0