Lunch med getingar


Satte mig egentligen vid datorn för att fixa med lite bilder men kunde inte låta bli att skriva ett inlägg. Sitter hos pappa och ska skriva tackkort till alla som gratulerade mig på studenten. Lite i senaste laget kankse men har inte hämtat bilderna förns idag. Efter lite packa gick jag och mamma ner på stan för lunch. Det fick bli skaldjurssallad idag, sjukt gott. Det tyckte nog getingarna också för fy vad det surrade sådana över min tallrik. Träffade en kär gammal väl som jag tog en promenad med. Träffade då två till kära gamla vänner, alla från bland annat musikalen och teatern. Fan vad jag saknar de människorna och hela teatertiden.

Efter det blev det fika och jag träffade en ännu äldre ännu kärare vän, haha. Tillsammans med en till tjej satt vi i timtal på uteserveringingen i solen och pratade minnen och skit. Underbart! Klädkris inför imorgon, sista kvällen med ALLA mina vänner. Ska i och för sig ut onsdag med och kommer väl träffa många då men ändå.

Bilder från PIP får ni kolla på Facebook, kan inte lägga upp alla här. Kankse kommer ett urval senare. Nu ska jag hjälpa farmor med ett rim och skriva tackkort.

Puss och Kram, Louise


Jump into my carebox bitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0