Längtan


Det trådlösa internet som denna lägenhet innehar har tydligen bestämt sig för att bråka mer än vanligt idag. Det orkar jag inte med så jag går istället och lägger mig nu för att samla krafter till morgondagens träningspass. Det ska bli så roligt jag längtar efter att få komma igång igen. Längtar också efter att älsklingen ska komma, åh det kommer bli så underbart.

Fick precis mail av en tjej från Sverige som flyger ner imorgon. Ska bli kul att träffa henne också, lycka till till dig gumman med både resan och familjen. Nu vill jag bara sända en gigantisk godnattkram till alla mina kära älsklingar där hemma. Sov gott!

Puss och Kram, Louise



Sleep tight...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0