Fredag 20e eller 13e?


Dagen som började så bra... Allt började när jag bestämde mig för att raka benen. Himla dumt. Jag tänkte att jag inte orkade duscha så jag satte på på den breda kanten av badkaret och duschade bara benen. Kanon bra gick det ända tills jag skulle luta mig fram för att vrida av kranen och (konstigt nog) inte hade bra grepp med fötterna i vattnet och glad med en duns ner och satte mig på rumpan i det grunda badvattnet. Samtidigt tappade jag såklart duschmunstycket så att hela badrummet glatt blev duschat. Upp ur badkaret för att ta av kläderna och torka mig när jag halkar på det blöta golvet, får i farten tar i handdukshänharen som gladeligen följer med ner på golvet.

Efter att ha röjt upp det mesta går jag ut ut badrummet ovetandes om att mina fötter fortfarande är väldigt blöta och halkar på parketten utanför. Till råga på allt ser jag nu att jag har skurit mig på massor med ställen på benet, bara det högra. Nya rakhyvlar alltså. Nåväl nu är jag len och fin till parken och kvällen!

Puss och Kram, Louise



Jag gillar glass


Kommentarer
Postat av: ele

MEN

Herregud!

Unge!!!

Lever du överhuvud taget? Eller har du slagit alldeles ihjäl dig???

Du blir nog snygg ikväll - alldeles blåslagen och halt å lytt. Matchat med blidstrimlade ben...

Du måste vara försiktig mitt hjärtegull - badkar är inte att leka med! farliga grejor, merker jag!

kram

2010-08-20 @ 19:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0