Förkylda bebisar


Morgonens planer blev lite ändrade eftersom att de små bebisarna fått tag i ännu en förkyldning. Lilla mamma tog både ungen till dagis och en av bebisarna till sjukhuset för att få lite anti-snor medicin så han kan andas bättre. Här hemma sitter nu jag med den andra bebisen som precis har somnat. Jag fick i mig frukort, har packat träningsväskan och sitter och väntar på att få komma iväg till gymmet.

Jag även en stor resväska på golvet som stirrar på mig och vill bli uppackad. Jag har inte riktigt orkat tagit tag i det ännu och fresten så har jag ingenstans att ha allt iallafall. Går istället runt och oroar mig för att fötter är kalla och tvättar mina händer en gång i kvarten. Vill inte bli sjuk nu när jag äntligen ska komma igång och träna, nedrans bebisar. Nåväl, jag får väl vänja mig. Nu ska jag vila lite i brist på annat.

Puss och Kram, Louise



Trashed by you - Mina fantastiska PS-kunskaper gjorde här en gul gitarr rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0