Fitness First membership


Tillbaka efter en lång tur på stan, besök av gym och hämtning av barn på dagis. Äntligen har jag köpt ett gymkort, på ett skitfint gym på stan. De har sjukt stor yta med maskiner och gymutrustning, till det har de två salar för aerobics, yoga och liknande, en sal för spinning och en pool för vattengymnastik och allmän simning. Det finns relaxavdelning med bastu, solarium och sköna stolar. Det finns en relaxavdelning utomhus på en terass som vätter mot stan/torget och solen. Fick jag med allt nu? Säkert inte... Det är egentligen ett ganska dyrt gym men jag fick ett himla bra erbjudande så jag tog det. Lurad som vanligt säkert men han som sålde var så trevlig, haha.

Juste så fick man en personlig tränare också och första veckan gör man en "full body check" och går igenom vad man vill ha ut av träningen och lägger upp ett program för det. Jag blev också frågad om jag ville ha något att dricka, kaffe, te jos?, minst 100 gånger. Det var mycket trevlig personal där iallafall. Jag måste komma ihåg att ringa det andra gymmet också och avboka min tid där imorgon eftersom att jag då ska vara på mitt gym och träna med min personliga tränare mr D. Coolt.

Puss och Kram, Louise





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0